Εξυπηρέτηση στον e-ΕΦΚΑ με ηλεκτρονικό ραντεβού.

Στο πλαίσιο της καλύτερης εξυπηρέτησης των ασφαλισμένων, συνταξιούχων και εργοδοτών και με σκοπό την αποφυγή πολύωρων αναμονών και συνωστισμού στις μονάδες του e-ΕΦΚΑ, από σήμερα 31 Αυγούστου 2020, εισάγεται νέο σύστημα εξυπηρέτησης με ραντεβού.

Οι συναλλασσόμενοι μπορούν μέσω της εθνικής δικτυακής πύλης (gov.gr) ή του δικτυακού τόπου της νέας υπηρεσίας www.efka.gov.gr/rv, να εισέλθουν με τους κωδικούς Taxis στην νέα ηλεκτρονική υπηρεσία. Με απλά βήματα επιλέγουν το υποκατάστημα και το τμήμα που επιθυμούν να εξυπηρετηθούν και κλείνουν αυτόματα το πρώτο διαθέσιμο ραντεβού που επιθυμούν. Την ημέρα του ραντεβού αρκεί να προσέλθουν λίγα μόνο λεπτά νωρίτερα και να εξυπηρετηθούν άμεσα και με ασφάλεια.

Από τη δυνατότητα κλεισίματος ραντεβού εξαιρούνται οι παρακάτω συναλλαγές, οι οποίες  παρέχονται αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρονικά στους πολίτες που σημαίνει, ότι δε χρειάζεται επίσκεψη σε υποκατάστημα του e-ΕΦΚΑ για τη διεκπεραίωσή τους:

Συνάδελφοι,

Σωστός και θετικός ο λειτουργικός εκσυγχρονισμός του eΕΦΚΑ.

Δυστυχώς όμως, τα συσσωρευμένα προβλήματα δεν λύνονται μόνο με τις εφαρμογές της ηλεκτρονικής επικοινωνίας.

Χρειάζεται και πολιτική βούληση για την ενίσχυση και υπεράσπιση του χαρακτήρα της κοινωνικής ασφάλισης, καθώς και η στελέχωση με ανθρώπινο δυναμικό για να μην ανακυκλώνονται τα ίδια αδιέξοδα.

Χρειάζεται να εξασφαλισθεί η οικονομική βιωσιμότητα, και η κοινωνική αποτελεσματικότητα της κοινωνικής ασφάλισης στη χώρας μας. Έτσι ώστε να υπάρχει ένα βιώσιμο, αποτελεσματικό και ωφέλιμο ασφαλιστικό σύστημα, που θα ικανοποιεί απολύτως τις ανάγκες εργαζομένων & Συνταξιούχων. Αυτό απαιτεί, για αυτό μάχεται και παλεύει  σήμερα  το  Συνταξιοδοτικό κίνημα.